Nog even - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu

Nog even

Blijf op de hoogte en volg Lieke

08 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Nog even, en dan is het vakantie. Nog even, en dan wordt het gat in mijn muur écht gemaakt. Nog even, en dan ben ik voor drie weken in Nederland. En nog even, en dan is er heel lang geen trampolinetraining, dat is dan wel weer jammer.

Vorige week zondag heb ik mijn eerste studenten-trampoline-competitie gehad. Ik moet toegeven dat de zaal waarin deze plaats vond meer weg had van een noodwoning voor zo'n 230 studenten die door de zware storm dakloos waren, maar eigenlijk was iedereen gewoon brak en zijn de crash mats gewoon fantastische plekken om nog even bij te slapen, uiteraard heb je je slaapzak en hoofdkussen toch meegenomen naar de competitie... Ik denk dat ik redelijk trots kan zeggen dat ik als 22ste geeindigd ben binnen mijn klasse, zeker als je bedenkt dat ik het de vrijdag voor de competitie nog voor elkaar kreeg mijn knie te verdraaien. Afgelopen maandag hadden we een fancy dress training (zie de foto) en morgen is het de laatste training voor deze periode, omdat we hierna 3 weken vakanties en examens hebben. Misschien ook wel zo veilig, minder kans op blessures.

Ondertussen probeer ik mijn kamer leeg te ruimen, omdat aanstaande dinsdag de schilder toch écht zou moeten gaan beginnen. Ik heb goede hoop dat het echt gaat gebeuren, hoewel ik het vertrouwen in onze huisbaas toch een beetje kwijt ben. Vorige week hebben we 5 dagen zonder verwarming gezeten, omdat hij niet meteen toestemming gaf om een reparateur te laten komen. Al mijn (30 jaar oude..) huisgenoten zijn naar hun ouders gevlucht, terwijl ik hier in mijn eentje zat te bevriezen. Het commentaar van een van de jongens (die lekker warm bij zijn ouders zat) was dat ik dan gewoon in bed kon gaan liggen. Ja. Jullie hoeven niets te doen in het weekend.. Ik moet ook nog studeren.

Wel hebben we deze week gezellig met zijn alles kerst gevierd, met secret santa. Toch wel anders dan surprises, geen gedicht en geen wenslijstje... Maar ook weer goed afgelopen. Dus het is nu nog even 5 dagen doorbikkelen met weinig slaap en hard werken, en dan is het tijd om naar Nederland te vliegen. En zondag ga ik gezellig naar Enschede, overdag studeren en 's avonds genieten van iedereen die ik gemist heb de afgelopen weken.

Tot heel snel,

Lieke


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 06 Juli 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7970

Voorgaande reizen:

16 September 2013 - 26 September 2014

Southampton!

Landen bezocht: