Eindelijk weer zon! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu Eindelijk weer zon! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer zon!

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

17 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is even geleden dat ik een update geschreven heb, voornamelijk door de drukte van de tentamens en het begin van het nieuwe semesters. De tentamens zijn eigenlijk niet echt een excuus meer, want aanstaande donderdag worden de resultaten al bekend gemaakt, dus dat is al langer geleden dan het lijkt, de tijd gaat hier dan ook erg snel voorbij.

Bedankt ook voor alle tips om mijn kamer droog te houden, maar gelukkig is het hier niet zo ver gekomen (en ligt ons huis hoog genoeg). De storm hier lijkt eindelijk minder te worden, vandaag nog geen regen gezien en gisteren zelfs een zonnetje gehad. Afgelopen zaterdag was het weer nog wel vreselijk in Southampton, maar in Londen was het gelukkig ietsje beter

Zoals sommige van jullie al weten is mijn oudste zus ook in de UK gaan wonen, in Londen dus. Afgelopen zaterdag heb ik haar bezocht en heeft ze een vlugge rondleiding door haar nieuwe stad gegeven, maar ik denk dat ik haar binnenkort wel weer zie :) De echte reden dat ik naar Londen ging was natuurlijk de musical Wicked! (sorry Maaike :P jij was ook leuk!) Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe fantastisch ik wicked vond, de muziek, de decors en natuurlijk de acteurs, in het bijzonder de hoofdrolspeelster! Mocht je je afvragen of het de moeite waard is om daarvoor naar Londen te gaan: JA!

Verder kan ik ook vertellen dat diep van binnen ik eigenlijk nog steeds een kind ben, net als de rest van mijn vereniging. Als uitstapje zijn we met zijn allen naar een grote indoor speeltuin geweest, die speciaal voor ons was afgehuurd, een beetje vergelijkbaar met avonturenland in den bosch. Hier hebben ze het geweldige idee gekregen dit pand 's avonds aan volwassenen te verhuren en schijnbaar is daar nog markt voor ook. We hadden wel allemaal spierpijn en een boel blauwe plekken na afloop.

Verder heb ik eigenlijk niet heel veel bijzondere uitstapjes gehad, voornamelijk veel gestudeerd. Daarvoor ben ik hier dan ook eigenlijk, dus daar ga ik ook maar snel weer mee verder.

Heel veel liefs vanuit Engeland! xx


  • 18 Februari 2014 - 14:03

    Petra Montree:

    Ja, geweldig Wicked! Esther en ik zijn in Nederland geweest. Prachtig! Nog ff duimen voor de uitslag van je tentamens. Maar dat zal toch wel goedkomen? Wie verzint het het om met ' volwassenen' naar de binnenspeeltuin te gaan. Dat zal inderdaad wel erg leuk zijn geweest. Succes en groetjes van ons allemaal , ook voor je zus als je haar weer ziet. Petra Montree.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 06 Juli 2013
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 7972

Voorgaande reizen:

16 September 2013 - 26 September 2014

Southampton!

Landen bezocht: