Nog 3 weken - en 3.5 jaar - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - en 3.5 jaar - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken - en 3.5 jaar

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

24 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Alweer bijna 2 maanden sinds mijn laatste verslag. Wat vliegt de tijd voorbij! Een hele hoop goed nieuws aan de andere kant van de zee dit keer. Allereerst heb ik mijn kamer nu al 2 maanden en nog geen lekkage in mijn slaapkamer! (De keuken had wel wat wateroverlast, maar hey, het was toch warm weer hier) Verder zitten mijn tentamens er nu echt op en heb ik als het goed is nooit meer tentamens. (OOO YES) Daarnaast is het aftellen begonnen tot mijn master erop zit en heb ik op 12 september mijn afstudeerpraatje. Tot die tijd nog wel even druk, maar met het einde in zicht weet ik mezelf wel te motiveren.

Zoals ik in mijn vorige reisverslag al aankondigde is Bob op bezoek geweest en hebben we inderdaad de lion king gezien. De musical was prachtig en ik ga er zeker nog meer bezoeken in de tijd dat ik hier nog zit. Verder is het Bob gelukt om tijdens de hittegolf in the UK op bezoek te komen, waar hij zich misschien niet helemaal op voorbereid had. Daarom hebben we hier ook (lekker Engels) gebarbecued met een aantal van mijn uni-friends. Een erg gezellig weekend.

Het weekend daarna was het nog steeds tropisch en ben ik naar het strand geweest met James. Om naar een zandstrand te gaan hier in de buurt kun je het beste naar Bournemouth, waar je met de bus makkelijk kunt komen. Een heerlijke dag aan het strand, echt in de zee gezwommen en zowaar nog een beetje bruin geworden ook.

Na dit weekend begon helaas het harde werken voor de examens. In deze weken heb ik weinig (lees niets) anders gedaan dan studeren, slapen, douchen en eten, dus ik zal daar verder niet teveel over schrijven.

Maar goed, nu woensdag mijn laatste examen was, kon dat natuurlijk gevierd worden. Gisteren was het weer tijd voor een dagtripje, dit keer naar de New Forest. Vertrokken met de ferry naar Hythe, dan een klein treintje langs de pier en vervolgens een hop-on-hop-off-bus door de omgeving. Weer een mooie kustlijn, wilde paarden, wilde koeien, veulens, meeuwen voeren. Een lekkere dag uitwaaien.

Nu nog 3 weken hard werken (minder eigenlijk, 19 dagen) en dan zit het erop. Dan heb ik 2 weken vakantie en begint daarna mijn PhD, waar ik ook veel zin in heb. Maar voor het zover is, kom ik ook nog naar Nederland. Tussen 13 en 20 september ben ik weer in Nederland. Dus eh, kijk uit :P En hopelijk tot snel!

xx Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 06 Juli 2013
Verslag gelezen: 1136
Totaal aantal bezoekers 7954

Voorgaande reizen:

16 September 2013 - 26 September 2014

Southampton!

Landen bezocht: