Happy Halloween :) - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu Happy Halloween :) - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu

Happy Halloween :)

Blijf op de hoogte en volg Lieke

31 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Nou schrikken was het zeker. Mijn 'eerste echte' halloween feest begon vanochtend op de 'accident and emergency department', na mijn eerste echte labdag gisteren, die ook al eerder eindigde dan gepland. Door een technisch probleemje met de aarding van de stopcontacten, werd mijn labtafel geladen i.p.v. geaard. Waar gisteren de schade leek te bestaan uit een lichte brandwond, begon later de pijn in mijn vingers en bovenarm wel uit de hand te lopen. De opluchting dat het gelukkig mijn linkerarm is en ik nu nog wel gewoon kan schrijven nam een beetje af toen ik doorverwezen werd voor een hartfilmpje in het ziekenhuis, maar daar is gelukkig niets raars mee aan de hand. Het enige wat ik nu nog kan hopen is dat ik een tijdelijk aangetaste zenuw heb en dat dit weer overgaat, anders wordt het nog even een ander verhaal. Zouden jullie voor me willen duimen? Die beweging met mn vingers doet nogal pijn momenteel.

Mijn kamer is al helemaal in halloween thema, gezien de decorator nog niet geweest is geniet ik van een echt horror uitzicht. Maar het gat zit bijna dicht hoor. Echt. De huisbaas is er mee bezig...

Maar zaterdag is het feest! HalloweenHuisParty. Allemaal van harte welkom hoor ;) Mijn kostuum is bijna af (ik ga als pompoen!) en vanmiddag gaan we de rest van het huis ook omtoveren tot een waar horrorpaleis. Gelukkig hoeven we weinig te veranderen, wat extra lampionnen en misschien een uitgeholde pompoen is wel voldoende.

Verder is er weinig nieuws vanuit hier. Vandaag staken de docenten, mijn eerste vak is afgerond en verder verbaasde ik me er net over dat we morgen week 5 er al weer op hebben zitten. Tijd vliegt!






  • 31 Oktober 2013 - 14:26

    Monique:

    Ha Lieke,

    Rottig zeg, van je arm! Hopen dat het snel weer opknapt. Ik sla dit feestje even over ;)
    Have fun!

    Je oud huisgenootje

  • 04 November 2013 - 18:11

    Jeannette:

    Hoi Lieke,

    Jeetje, dat is schrikken voor je!
    Hoe gaat het nu met je vingers?
    Hoop dat het snel beter gaat. Je moeder houdt me wel op de hoogte.

    Beterschap en succes met alles!

    Groetjes, Jeannette

  • 05 November 2013 - 19:11

    M D Van Ravesteijn:

    Hoi Lieke,
    Ik heb het adres van jouw moeder Ineke ( verpleeghuis Eikendonk ) waar wij werken. Vroeger zag ik haar elke dag, nu wat minder. Als wij elkaar zien buiten onze werk, gaat dat meestal over de kinderen.
    Heb je nog pijn aan je duim ? Lukt het een beetje daar in England ?

    Groetjes,

    Maria Dolors

  • 10 November 2013 - 17:26

    Jolanda Marijnissen:

    Hoi Lieke,
    Ik heb net al je verslagen gelezen, hartstikke leuk om te lezen hoe het je vergaat in Engeland.
    Je beschrijft het ook allemaal erg leuk. Wel even schrikken over het ongeluk met de stroom, dus ik zal het duimen even van je overnemen dat alles goed gaat aflopen voor je.
    Heel veel succes verder met je studie.
    GROETJES JOLANDA EN TINY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 06 Juli 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 8008

Voorgaande reizen:

16 September 2013 - 26 September 2014

Southampton!

Landen bezocht: