Kamer zoeken - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu Kamer zoeken - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Lieke Putten - WaarBenJij.nu

Kamer zoeken

Blijf op de hoogte en volg Lieke

08 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Hoewel het onmogelijk leek is er nu al meer roze in mijn nieuwe kamer in Southampton dan ik in Enschede ooit gehad heb. Na een lange dag kamers bekijken eindelijk een geschikte gevonden! Dit zat niet alleen in de kleur, maar ook in de ruimte en ligging. Kamers die meer dan een half uur van de campus afliggen worden aangeprezen met 'op loopafstand' en iedere kamer met een tweepersoonsbed erin is een 'large room', zelfs als je daarna gedwongen bent via je bed naar je bureautje te lopen en je je stoel niet naar achteren kunt schuiven om erop te gaan zitten.

Maar het is gelukt, zoals op de foto's te zien is. De open haard doet het niet maar is wel ontzettend mooi en ook de wasbak behoort tot mijn eigen kamer :)

• 17 September 2013 - 16:42

Fam. Montree:

Hoi Lieke,
    We zijn de eersten gok ik.
    Welkom in Engeland. Wij hopen dat je een fijne tijd hebt en doet wat je van plan bent.
    Als je terug bent zien we je graag eens verschijnen.
    Groet. Ronald en Petra Montree.